2011-02-13

Inläggs information.

Fram tom. den 13 feb saknar jag information om de kort och Lo´s jag lagt ut. Det är gamla foton som jag tagit utan egentligen ha någon plan för dem.


Men efter att ha fått den stora äran att bli inspiratör på Dala scrap & sånt startade min älskade make denna blogg åt mig. Så nu kom plötsligt fotona till användning.


Därmed ber jag om överseende för den bristande informationen och lovar att delge mer om kommande produktion.

Har du frågor, ställ dem gärna i gästboken :)

5 kommentarer:

  1. mne hallå!! Va skoj!! Välkommen i bästa gänget!!

    SvaraRadera
  2. säger detsamma!! :D
    skoj att vi blivit "kollegor" ... och att jag hittat hit!
    kram
    Julia

    SvaraRadera
  3. Tack brudar! Å välkomna till min lilla blogg :) Kände mig sjukt hedrad när K kläckte frågan, men nu är det ju bara att se om man kan fylla ut skorna eller vad man nu brukar säga :)

    SvaraRadera
  4. såklart du kan!!!
    Vi kanske får ha en egen Dalascrap-pysselträff

    SvaraRadera
  5. Det skulle verkligen vara jätteroligt, en mycket bra ideé!

    SvaraRadera